Alla inlägg den 18 januari 2009

Rep

Av Roger - 18 januari 2009 22:10

Har varit och rockat med gubbarna idag, riktigt skoj. Vi fortsätter att sätta nya låtar, kul med nytt material och nya utmaningar. Synd bara att jag har så dåligt med tid så att jag inte riktigt hinner med att ta ut låtarna innan vi repar. går ju som lättare och fortare då.


Var tvungen att avbryta repet en stund, har sålt en diskmaskin som vi hade till övers och köparen skulle komma och hämta den. Men vi fick mycket gjort trots avbrottet. Spelade väl tre nya låtar idag. Kommer såklart inte ihåg vilka men en Backyard Babies låt var det i alla fall.


Annars så har jag pulat på i garaget idag också. Imorgon börjar operation väggrivning.


Ja ja


Peace Out

Av Roger - 18 januari 2009 08:23

Det är konstigt, när Adrian går på dagis så får man slita upp honom från sängen. Men när han är ledig, som nu på helgen då minsann då ska man kliva upp tidigt. Har klivit upp halv åtta med honom idag. Jobbigt. Nå jag jobbar ju em nästa vecka så det är ju som lugnt, får ju vila lite då.


Ska fortsätta med garaget idag hade jag tänkt, ska nog riva bort resterande väggplattor och lite sånt. Ja det finns ju en hel del plock kvar också.

Sen ska vi musicera idag också vi halv två. Jag har ju inte kunnat vara med under veckan för jag har ju varit så okristligt trött men nu ska det rockas.


Nä, nu är det nog dax att utfodra barnet.


Peace Out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards