Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Roger - 13 januari 2009 16:18

På jobbet alltså. Fick i slutet av dan höra att jag inte hade gjort annat än att sitta och dricka kaffe. Konstigt sa jag, anläggningen måste ha rensat sig själv då, sepen har väl blivit isärlyft och ihoplyft av sig själv osv. osv. jag vet att jag har gjort ssaker idag, till och med tagit kortare raster och jobbat istället. Men det känns ju lite trist när man blir påhoppad på det där viset för att "grabbarna" har sagt det. Sköt ert så sköter jag mitt vettja!


Nå imorgon är en annan dag  och jag är inte långsint, åtminstone inte över småsaker.


Har märkt att S har större tålamodsproblem nu än någonsin. Har ju sovit dåligt senaste tiden och fast jag har varit så trött så jag nästan avlidit så har jag ändå haft tålamod med Adde när han varit på sitt gnälligaste humör. Nå det reder sig säkert det med.


Ska ta det lugnt annars idag och komma i säng i god tid och kanske sova hela natten nu. Hade vart skönt i alla fall.


Peace Out

Av Roger - 13 januari 2009 03:04

Jo jag vet, klockan är 03 men jag har sovit sen 20. Plus att jag har slumrat av och till på soffan mellan 16 och 19. Tror att det blir i säng i normal tid ikväll så kommer allt ha ordnatr sig till i morgon. SKÖNT!!!


Gårdagen gick oväntat bra, jobbet gick lätt och snabbt. Blev lite trött när klockan närmade sig 14 men på det stora hela så gick det jäkligt bra.


Har egentligen inte så mycket att berätta från gårdagen eftersom det mesta liksom är insvept i ett trötthetstöcken.  


Nä ska ta och surfa runt lite nu och sen åka på jobbet.


Peace Out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards