Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Roger - 15 januari 2009 23:05

Ja, då var verktygen inhandlade, behöver väl ett laserpass och lite annat smått och gott också men inget dyrare i alla fall. Nu är det bara att fixa stålar till byggmaterialet också så är det bara att sätta igång.

Det här har jag beställt i alla fall.

 

Inte helt billigt men nu har jag verktyg som håller antagligen hela livet, det är ju dessutom inte bara i gossens rum vi ska göra om utan hela huset lite sådär pö om pö.

Lite lustigt föresten att man får en navigator med, vad har det med sånahär verktyg att göra liksom. Nå nu har vi ju en navigator så det är väl bara att välja den bästa av dom två och sälja den andra.

 Får nog grejerna nästa vecka ska bli skojsigt.


Jo jag köpte ett par hörselkåpor med bluetooth så man kan koppla upp dom mopt telefonen och lyssna musik och prata samtidigt som man arbetar, måste ju vara rädd om den lilla hörsel man har kvar efter 15 års musicerande. Var i mina yngre dagar inte så noga med hörselproppar när jag spelade och det är väl kanske inte helt optimalt.


Hmm...konstigt känner nästan att jag måste försvara att jag köpt ordentliga riktiga verktyg, alltså dom kostar ju en del men som sagt, i den takt jag använder dom så kommer dom antagligen hålla hela livet.


Nä nu ska jag hoppa till i sängen, sista arbetsdagen den här veckan i morgon sen ledig helg och sen eftermiddagsvecka med förmiddagshelg. Najs najs.


Peace Out

Av Roger - 15 januari 2009 05:15

Har sovit hela natten, är jag inte duktig så säg. Fan vad skönt!!!


Hade iofs varit skönt att ligga kvar en stund till också men plikten kallar!


Ja ja nu vet ni det och nu måste jag skynda mig så jag inte kommer försent.


Peace Out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards