Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Roger - 14 januari 2009 19:39

Jag igen, gissa vad?


Jo jag är trött som fan, helt otroligt, första gången den här veckan va.


Öhh nä kanske inte. Men nu jävlar ska jag i säng i tid och sova hela natten, annars tar jag fan livet av mig!


Annars så har det varit en helt ok dag, har funkat någesånär på jobbet också, inget större haveri i alla fall.


Funderar på att börja renovera gossens rum, hade som varit skoj. Ska ta och riva väggarna och sätta helt nya skivor och isolera innerväggarna, när huset byggdes så har som satt spånskivar av någon tvivelaktig kvalitet som avger en lite konstig lukt så jag tänkte att det är lika bra att byta. Sen blir det klickgolv och såklart nå fin tapet/färg på väggarna.

Måste bara inhandla lite ordentliga verktyg och sånt, orkar inte hålla på med ÖB grejer, så jävla irriterande med skräp när man håller på som bäst.

  

Ja, det var väl mina tankar för idag tror jag.


Peace Out

Av Roger - 14 januari 2009 02:15

Men den här gången är det av helt andra anledningar. Lite för privata för att skriva om här men men.


Jag kommer nog aldrig få sova ordentligt om det nu inte är av utmattning som förra natten. Ja ja.


Ny härlig jobbdag snart....längtar riktigt.


Ska försöka blunda ett tag nu i vart fall.


Peace Out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards