Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Roger - 12 januari 2009 05:07

inatt heller. Jävla skit.

Har mindre ont nu i alla fall. Är så jävla fucking less på att aldrig få sova.


Nå ska åka på jobbet strax, där kan man inte sova, sen är det bara å kämpa med att hålla sig vaken till 18:00 då jag ska och repa. Kommer inte bli nå givande rep eftersom jag antagligen kommer att vara som en zombie. Men men, nya låtar ska sättas. Gubbarna hade en hel lista med nya låtar som vi ska köra så dom måste ju repas in. Vet fan inte bara när jag ska hinna lyssna och ta ut dom. Nåväl, det blir ett senare problem.


Nu påklädning och sen off to work.


Peace Out

Av Roger - 12 januari 2009 01:53

Fast den här gången så kunde jag faktiskt sova, det var bara det att när jag gick och la mig så hade jag lite värk. Strålar som från korsryggen och ner i benen. Jag lyckades somna i alla fall men vid 01 vaknade Adde till och tjorvade med något, kommer inte ihåg vad och gissa. Värken var värre än när jag somnade, det gör tokont! äkert nån jävla skitnerv som kommit i kläm bara men inte fan kan jag somna när det gör såhär ont. Har tagit smärtstillande och väntar på att dom ska kicka i. Om det nu hjälper.


Sover väl dom sista timmarna i soffan så behöver jag inte störa Adde och S med att klampa in där igen bara för att klockan ska ringa nån timme senare.

 Nå släpper inte värken så får det blisjukskrivning och läkarbesök på morgonen. Man blir ju nästan lite rädd. Men som sagt, säkert bara nån nerv som är i kläm eller nått, eller kanske är hög ålder vad vet jag he he he.


Peace Out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards